שתלים דנטליים

שתלים דנטליים

שתלים דנטליים הינם תחליף ראוי לשיניים טבעיות שאבדו, עשוי מחרסינה או חומר קשה אחר אותו אנו רואים, מרגישים ולועסים.

נגן וידאו אודות השתלת-שיניים-בחיפה-דר-אמיר-וולף

מהם שתלים דנטליים?

שתל דנטלי הינו תחליף לשן הטבעית שאבדה. למעשה מדובר ביחידה שיקומית שמחולקת לשניים: הכותרת – החלק הלעיסי שחשוף לחלל הפה והשורש – חלק השן העגון בתוך הלסת. החלק הכותרתי עשוי לרוב חרסינה או חומר קשה אחר אותו אנו רואים, מרגישים ולועסים.

השתל עצמו הינו גוף עשוי מסגסוגת טיטניום המוחדר ללסת בצורה מדויקת ומתוכננת מראש ואינו חשוף לחלל הפה. השתל מהווה את האנלוגיה לשורש, ולמעשה מהווה את הבסיס החזק לשיקום (כתר) העתידי על מנת שיוכל לעמוד בכוחות לעיסה ולתת מענה אסתטי לאורך זמן.

נגן וידאו אודות השתלות שיניים בחיפה | ד"ר אמיר וולף | ערוץ 13

תהליך החדרת שתל דנטלי

התהליך מחולק לשניים: בשלב הראשון השתל מוחדר ללסת ע״י הכירורג. לאחר מכן השתל זקוק לתקופת החלמה קצרה על מנת שתהליכי בנייה של עצם סביבו יתרחשו ללא הפרעה. בשלב השני, הכירורג חושף את השתל לחלל הפה על מנת שרופא השיניים המשקם יוכל לקחת מידות ולבצע את השיקום הנחשק. לעיתים ניתן לבצע את החדרת השתל והשיקום באותו הזמן אך לא תמיד ולא לכל אחד. הפרסומים הרבים המנסים לשווק כאילו ניתן לבצע את כל הטיפול ביום אחד באופן כוללני, מטעים ועלולים להוריד את סיכויי ההצלחה של הטיפול.

שתלים דנטליים, מומלץ?

הדרך הטובה ביותר להשיג מערכת אסתטית, פונקציונלית ומאוזנת לאורך שנים רבות הינה לשמור על השיניים הטבעיות הקיימות. במרפאתנו אנו עושים את המקסימום על מנת לשמור על השיניים הטבעיות בעזרת הדרכה להגיינה אוראלית, ניקוי יסודי, ניתוחי חניכיים ועוד. במצבים בהם אין אפשרות ״להציל״ את השיניים אזי בצוע שיקום על גבי שתלים הינה אופציה מצוינת. החדרת השתל הדנטלי הינו פרוצדורה כירורגית עם אחוזי הצלחה גבוהים. כמו בכל פרוצדורה כירורגית גם כאן קיימים סיבוכים. סבוכים אלו העלולים להתרחש כוללים בין היתר פגיעה עצבית, החדרת השתל לחללים סמוכים בפנים, דימום, כשלון של שתלים וזיהומים של הלסתות. לפיכך חשוב ששלב זה יבוצע ע״י כירורג פה ולסתות מומחה על מנת לצמצם למינימום את הסיבוכים וכן להתמודד איתם במידה ויתרחשו.

איפה ניתן לבצע טיפול שתלים דנטלים בחיפה?

התקשרו למרפאת השיניים של ד״ר אמיר וולף בשד' הנשיא 133, חיפה  ותקבעו תור לפגישת ייעוץ עוד היום. טיפולי שתלים דנטליים ע״י רופא שיניים כירורג בכיר בעל ניסיון וידע רב שנים בתחום כירורגית פה ולסתות.

החיוך שחלמת עליו קרוב מתמיד!

לפגישת ייעוץ ואבחון אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן