יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף בחיפה

מרפאת השיניים בחיפה בראשות ד"ר אמיר וולף, מעמידה לרשותכם טיפולי אורתודונטיה ליישור שיניים בשיטה החדשנית והמתקדמת לילדים, בני נוער ומבוגרים המספקת פתרון מושלם לטיפול אורתודונטיה בין ההיבט הרפואי לאסתטי במקרים של בעיות סגר ומנשך, שיניים עקומות, בולטות, בעיות צפיפות ורווח של השיניים, אי סדירות של הלסתות והשיניים בלסת עצמה ובנוסף, בבעיות תפקודיות ובמצבים רפואיים ואסתטיים השונים.

טיפולי אורתודונטיה ליישור שיניים הינם טיפולים הנועדו לטפל בפגמים בסגירת הפה, הנגרמים כתוצאה מאי סדירות השיניים, חוסר התאמה בין הלסתות או שניהם יחד. טיפול יישור שיניים ישפר לכם את הביטחון העצמי ואסתטיקת החיוך, אך החשיבות בטיפול יישור השיניים לאנשים הסובלים משיניים שאינן מיושרות אינה אסתטית בלבד כמו שנוטים רבים לחשוב, אלא ישנה לו חשיבות רפואית רבה מעבר להיבט האסתטי של שיניים חופפות או עקומות בהיבט הבריאותי שחשוב לא פחות וכנראה אפילו יותר לתפקוד מערכת הלסתות והלעיסה, שכן סגירה נכונה של השיניים היא תנאי לתפקוד תקין של מערכת הלעיסה כולה, יתר על כן לבריאות השיניים, החניכיים ומפרקי הלסת שכתוצאה מחוסר טיפול עלולות להיגרם מחלות ונסיגת חניכיים, בעיות נשימה, בעיות בדיבור ועוד בעיות תפקודיות רפואיות ותפקודיות במערכת הלסתות והלעיסה.

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין invisalign

קשתיות יישור השיניים השקופות של אינויזליין invisalign הן המתקדמות בעולם בטכנולוגיה פורצת דרך המאפשרות ליישר את השיניים בהתאמה אישית בין ההיבט הרפואי לאסתטי, באופן בטוח והטוב ביותר לילדים, בני נוער ומבוגרים תוך שמירה על נוחות מרבית בהתאם לסגנון החיים מבלי להפריע לפעילות והשגרה היומיומית ומבלי לוותר על האסתטיקה, לחשוש מבולטות יתרה, תגובות הסביבה ולהרגיש מבוכה בתקופת הטיפול כדי שתוכלו להפוך חלום למציאות ולחייך עם השיניים המושלמות והאסתטיות שתמיד חלמתם עליהן!

invisalign הינו טיפול אורתודונטי מתקדם ללא "גשר" בטכנולוגיה דיגיטלית חדשנית ומהפכנית המאפשר ליישר את השיניים באמצעות קשתיות יישור שקופות וכמעט בלתי נראות כך שתוכלו לשמור על אורך החיים שלכם מבלי לפגום במראה החיוך וללא מבוכה והבחנה בעובדה שאתם עוברים את תהליך הטיפול.

יישור שיניים אינויזליין Invisalign כולל סדרה של קשתיות יישור שקופות, הניתנות להסרה, שיש להחליפן כל שבועיים לקשתית הבאה בסדרה. כל קשתית מיוצרת בהתאמה אישית לשיניים שלכם. בהרכבת הקשתית, השיניים שלכם יזוזו לאט לאט, שבוע אחר שבוע עד שיתיישרו למקומם הסופי שנקבע. בנוסף לכך, תוכנית הטיפול הווירטואלית אשר נבנית על ידי תוכנת ®ClinCheck הייחודית של חברת Align Technology מציגה את שלבי הטיפול ותזוזת השיניים שלכם לאורך כל הדרך במהלך הטיפול האורתודונטי.

למעשה, כבר בתחילת הדרך תוכלו לראות כיצד יראו השיניים שלכם והחיוך החדש שלכם בסוף הטיפול באמצעות סריקה דיגיטלית תלת ממדית מהירה ומדויקת להכנת תוכנית הטיפול בהתאמה אישית.

הקשתיות השקופות המותאמות באופן אישי, מיוצרות במיוחד עבורכם בהתאם לתוכנת ה- ®ClinCheck ואילולא האופן המדהים שאינויזליין Invisalign משנה חיוכים, הייתם בקושי שמים לב שאתם עוברים את הטיפול האורתודונטי.

היות והקשתיות של Invisalign שקופות וקשה להבחין שמרכיבים אותם, הן מאפשרות לכם כאמור, ליישר את השיניים מבלי להרגיש מבוכה ואם יש לכם פגישה חשובה או אירוע חשוב, ניתן תמיד להסיר את הקשתיות למשך זמן קצר זה.

טיפול יישור שיניים שקוף באמצעות שיטת Invisalign ישתלב באופן פשוט וקל לתוך השגרה היומיומית שלכם ללא כל טרחה או מבוכה. אין כל חוטים או מתכת ולכן אין הרגשת מבוכה וצורך לדאוג לגירויים בפה. בנוסף, קשתיות יישור השינייים השקופות נוחות וקלות להרכבה והסרה על מנת לאכול, לשתות, לצחצח, להשתמש בחוט דנטלי ועוד.

האם יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין מתאים לאורח החיים שלכם?

יישור שיניים אינויזליין היא הדרך הטובה ביותר עבורכם לשינוי החיוך החדש שלכם תוך שמירה על בריאותכם והחופש שלכם ללא הפרעה לפעילות ולשגרה היומיומית שלכם וללא מבוכה בתקופת הטיפול. אם אתם מוכנים לחיוך שישנה את המראה שלכם שישפר גם את הביטחון והדימוי העצמי שלכם, Invisalign בשבילכם. למרות שבשוק קיימות אפשרויות טיפול נוספות, אף טיפול אחר אינו עובד בנוחיות מרבית כמו יישור השיניים השקוף בשיטת invisalign.

שלושה שלבים לחיוך החדש שלכם

תהליך הטיפול של יישור השיניים השקוף בשיטת אינויזליין invisalign הוא שילוב מושלם בין פשטות לקידמה.

  • הייעוץ: ניפגש במרפאת השיניים הרב תחומית בחיפה ד"ר וולף ואחרי שנאשר את התאמתכם לטיפול יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign, נבצע הדמיות, צילום וסריקה דיגיטלית תלת ממדית מהירה ומדויקת של השיניים שלכם באמצעות סורק האלמנטים iTero המאפשר כבר בשלב הייעוץ לקבל הצצה ראשונה למראה החיוך החדש שלכם. תיעוד זה ישמש ליצירת תוכנית טיפול של ClinCheck® 3D, המותאמת במיוחד בשבילכם באופן אישי.
  • הקשתיות: מתחילים לשנות את החיוך עם הקשתיות הראשונות לאחר שהותאמו אישית ונשלחו הקשתיות השקופות של Invisalign אל מרפאת השיניים בחיפה ד"ר וולף. במרפאה תקבלו סדרה של קשתיות יישור שיניים לשימוש יומי, החלפת קשתית תתבצע כל שבוע או שבועיים.
  • התוצאות: אחת ל-6-8 שבועות תצטרכו להגיע לביקורת במרפאת השיניים בחיפה כדי לבדוק את התקדמות הטיפול האורטודנטי ולקבל קשתיות חדשות, בסיום תוכנית הטיפול תצטרכו להרכיב פלטת שימור (קיבועים) כדי לשמור על החיוך החדש שאתם אוהבים ושינתם מהקצה אל הקצה!

החיוך שחלמת עליו קרוב מתמיד!

לפגישת ייעוץ ואבחון אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן