ציפוי חרסינה

ציפויי חרסינה לשיניים בחיפה

מרפאת השיניים בחיפה בראשות ד"ר אמיר וולף M.D, D.M.D, FNPS, מומחה לכירורגית פה ולסתות, מזמינה אותך לעצב את החיוך המושלם באופן הרמוני ופרופורציונלי בהתאם למאפיינים הטבעיים של פנייך, באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים שהינה שיטת טיפול נפוצה ופופולרית לפתרונות אסתטיים דנטליים, המקנה חיוך כובש החושף שיניים לבנות עם מראה אסתטי ואחיד.

ציפוי החרסינה הינו עלה דקיק וחזק מאוד, מודבק על חזית השיניים הקדמיות ויוצר משטח חזית חדש, עמיד לאורך שנים, בטוח וללא כאבים. פותר בעיות אסתטיות שונות כגון: עיצוב ובנייה מחדש של השיניים, שינוי צבע, הלבנת שיניים צהובות ומוכתמות, סגירת משנן מרווח והשלמת שיניים פגומות.

JUST MAKE YOU SMILE

ציפוי השן באמצעות חרסינה המכונה גם למינציה או למינייט הינו טיפול שמרני ולא פולשני עם פגיעה מינימלית של חומר השן למטרות אסתטיות בו מכסים את השן בשכבה דקה של חומר על מנת להעניק פתרונות לפגמים אסתטיים שונים בשן או על מנת להגן עליה מנזק באמצעות החזיתיות (ציפויים) העשויים חרסינה ובשמם הלועזי: Porcelain Laminate Veneers PLV חזיתיות מחרסינה.

ציפוי החרסינה למעשה הינו עלה דקיק וחזק מאוד שעוביו נע במומצע בין 0.3-0.6 מ""מ ולעיתים לצורך הדבקתו על גבי השן רופא השיניים מחספס שכבה קלה מהאמייל השן בעוביו של הציפוי הנע כאמור בין 0.3-0.6 מ""מ למרות שישנם מקרים שאין כלל צורך בהשחזת השן.

שיטת טיפול האסתטיקה נפוצה ופופולרית ביותר בישראל וברחבי העולם, בטוחה וללא כאבים, כוללת הדבקת ציפויי חרסינה דקיקים על חזית השיניים הקדמיות ולרוב הטיפול מתבצע באופן מהיר בשני מפגשים.

במפגש הראשון מתבצעת פגישת ייעוץ ותאום ציפויות לתוצאה הרצויה, תכנון והכנה של השיניים המיועדות בו רופא השיניים מחספס שכבה דקה מאמייל השן לרוב רק במשטח החיצוני וללא הרדמה ולאחר מכן ימסר הגשר הזמני אשר מדמה את התוצאה האסתטית הסופית. במפגש השני רופא השיניים יבצע הדבקה של ציפוי החרסינה על השיניים שהוכנו מראש אשר ילוו את המטופל לאורך הזמן ויעניקו לו את החיוך המושלם כפי שחלם.

לסיכום, יתרון שיטת הטיפול האסתטי דנטלי הוא בכך שהינו שמרני, רופא השיניים כמעט ואינו מוריד מחומר השן וחומר ציפוי החרסינה לשן חזק במיוחד עד שהציפוי הופך להיות חלק בלתי נפרד מהשן ועמיד בפני שחיקה והכתמה.

למעשה לאחר הטיפול האסתטי דנטלי, השן חוזרת לרמת חוזקה שהייתה לה בתקופת הנעורים שלכם עם תוצאה אסתטית מושלמת ועמידה ביותר לאורך שנים המשפרת את הצורה, אורך, הצבע ואף את זווית השן המקנה קשת שיניים בצורה הרמונית ופרופורציונלית ברמת דיוק גבוהה וללא הבדלי צבע של השיניים עם מראה אחיד ומושלם.

טיפולי ציפוי החרסינה לשיניים במרפאת השיניים בחיפה ד"ר וולף, ניתנים בהתאמה אישית ובסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר ע"י צוות רפואי רב תחומי מקצועי ומיומן. הטיפול משלב בין ההיבט הרפואי לאסתטי באמצעות שיטות טיפול וטכנולוגיות חדשניות, מתקדמות, מהירות ובטוחות תוך שימוש בחומרים האיכותיים ומהמובילים בעולם, כדי לשפר ולעצב את החיוך שתמיד חלמת עם תוצאות מובטחות ומדויקות.

החיוך שחלמת עליו קרוב מתמיד!

לפגישת ייעוץ ואבחון אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן